Mali - Reisverslagen van Ronald van Thiel - WaarBenJij.nu Mali - Reisverslagen van Ronald van Thiel - WaarBenJij.nu

Mali

Hey Mensen, ik heb zitten twijfelen om een reisdagboek op te stellen maar, dit heb ik de vorige keren ook gedaan en omdat er toch nog echt mensen zijn die dit lezen en intresseren heb ik ervoor gekozen om er toch een aan te maken. Dus bij deze. Voor diegene die nog niet op de hoogte zijn, mijn reis start op 15-09-2014 en zal duren tot 15-01-2014. Mijn reis oftewel uitzending zal zich afspelen in Mali (Noord Afrika) en is genaamd "Minusma". Mijn vakantie zit er bijna op en ik ga vanaf volgende week het opwerkprogramma draaien. Deze zal 2 weken duren. Daarna ben ik nog 1 weekje thuis en dan is het tijd voor vertrek.
Middels dez site zal ik en kunnen jullie op de hoogt gehouden worden van mijn belevenissen daar.

Ik hoop dat jullie dit met veel plezier zullen volgen en af en toe is een reactie willen plaatsen.

M.V.G. Ronald

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

Volgende maand weer thuis!!!!!!

17 November 2014

Hier weer een verslag vanuit Mali.

02 November 2014

Dagelijkse bezigheden en bezigheden op het kamp.

13 Oktober 2014

Eindelijk is het dan zover maar nog niet helemaal.

03 Oktober 2014

De kop is er af en het werk begonnen.
Ronald

Dit word mijn reisverslag om jullie allemaal op de hoogte te houden....of voor diegene die willen. Mijn reis staat gepland vanaf 15-09-2014 en ik vertrek naar Mali (noord Afrika) voor de uitzending "Minusma" en deze zal duren tot 12-01-2014

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12739

Voorgaande reizen:

15 September 2014 - 15 Januari 2015

Mali

Landen bezocht: